Hurtigere ordreflow? 35% bedre bundlinie?
QuickBooking, kobling med regnskabssystem og genbrug af data kan spare meget tid i et ordrehåndteringsforløb.
Siden 1997 har vi arbejdet med ordreflow optimering indenfor transport og logistik.
Derfor er vi blevet så kloge at vi tilbyder alle vores kunder deres egen QuickBooking, som er en ordre bookings side som er helt afstemt på den måde din virksomhed arbejder på.
35 gode grunde, kunne være 35% udgiftsbesparelse i ordrehåndteringen alene.
Kan vi opnå det i din virksomhed?
Mange artikler er blevet skrevet om ordreflow optimering og fordelene af det.
McKinsey, PwC, DHL, Accenture, Aberdeen Group, Gartner, WEF, Deloitte, KPMG, Forbes, og nu os :-)
Læs om hvor vi ser fordelene ved at gå fra papir til pixel, eller digitalisering af din ordreflow:
https://solutionweb.dk/35-gode-grunde-til-at-digitalisere-din-transport-og-logistik-virksomhed/
Eller ring direkte på 40 55 80 16 eller 70 200 365 til en snak om hvordan vi kan sikre dig en
bedre bundlinie, bedre overblik, mindre administration igennem grønne løsninger.
Digitalisering af
→ Nem & hurtig Ordrehåndtering
→ Ruteplanlægning & Optimering
→ Chauffør- & Mobil Medarbejder apps
→ Kobling til Regnskab / ERP