Renault Trucks Nordic styrker deres organisation
Som led i den nordiske strategi og udbygningen af Renault Trucks nordiske organisation har Renault Trucks oprustet med ansættelsen af tre nye personer til at styrke ledergruppen.
Renault Trucks Nordic har ansat Ole Nørtoft som Nordic Network Development Manager. Ole er 40 år og har arbejdet i bilbranchen i mange år, blandt andet hos Toyota Danmark A/S, Kjaer Group A/S, og som selvstændig konsulent, hvor han senest har foretaget forhandlerudvikling hos en Nissan-forhandler i udlandet. Ole Nørtoft er ansvarlig for udviklingen af forhandlernettet i hele Norden.
Bitten Vesterlund er ansat som Nordic Operational Marketing Manager. Bitten Vesterlund, 38, har en fortid bl.a i DHL som supervisor samt fra Castrol og Dansk Shell. Hun får ansvaret for samtlige marketingaktiviteter i Norden.
Thomas Jensen er ansat som Nordic Customer Service Manager. Thomas er 41 år, og har tidligere arbejdet for Mercedes-Benz og Iveco, og vil være ansvarlig for eftermarkedet i Norden. Thomas tiltræder først sit job 1. december.
- Med denne udbygning af organisationen, er den nordiske ledelse, med adm. dir. Mogens Nielsen i spidsen komplet, og med den styrkede organisation går Renault Trucks
forventningsfuld 2009 i møde, hedder det i en pressemeddelelse fra koncernen.