23948sdkhjf

Vi vil gøre kundens hverdag bedre!

Cargo Center Billund har lagt endnu en brik på sin kundeservice: Importmeldinger pr. e-mail til speditørerne.

Cargo Center Billund har lagt endnu en brik på sin kundeservice: Importmeldinger pr. e-mail til speditørerne.



Af Herbert Nielsen

Og det ser ud til, at ideen har fået en god modtagelse:

- Selvom vi først lige er startet, har vi allerede fået mange meget positive meldinger tilbage. Kunderne oplever tilsyneladende, at dette gør det endnu lettere i dagligdagen – og det er jo meningen med vores tiltag, siger Tonny Hansen, kundeservicechef.

- Hidtil har vi sendt disse meldinger pr fax, men det kunne undertiden ske, at der efterfølgende blev usikkerhed fra speditørens eller luftfartsselskabets side, om der nu også var adviseret en importforsendelse eller ej. Denne usikkerhed er nu væk. Vi har samtidig oprettet en database, hvor vi lagrer alle disse mails, så der til enhver tid er dokumentation til afgørelse af enhver tvivl.

- Vi er startet op med at generere denne mail manuelt, men det er klart, at vi på sigt vil gå over til at generere den automatisk i systemet. Det kræver et ekstra modul i Elwis, men det er givetvis fremtiden.

Tid til fokus på kunderne

-2007 har været et spændende år for CCB. Vi har arbejdet hårdt med at forbedre vores kvalitet, og vi har lavet en del ændringer i vores opsætning, både personalemæssigt og i de fysiske rammer. Vores kvalitet nu igen er på det sædvanlige høje niveau, og vores ekspeditionstid er rekord-lav, siger Tonny Hansen.

- Vi har indtil nu haft al fokus rettet mod vores interne effektivitet og kvalitet. Nu, da den er i orden, er det tid til at gå vores kundeservice efter i sømmene, ud fra princippet: Hvad kan vi gøre for at gøre din hverdag bedre? Vi har derfor også opfordret alle vore kunder til at komme frem med enhver form for har ris, ros eller forslag til forbedringer

Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.062