23948sdkhjf

DHL Express decentraliserer

Som et led i opgraderingen af serviceniveauet til DHL Express' storkunder placeres storkundeservice nu på hovedterminalerne i Stilling og Brøndby.

Som et led i opgraderingen af serviceniveauet til DHL Express' storkunder placeres storkundeservice nu på hovedterminalerne i Stilling og Brøndby.



I den forbindelse DHLExpress udnævnt tre nye kundeservicechefer. Det er Gert Sørensen, 55, der er tiltrådt som CS Sales and Claims Manager med ansvar for DHL Express' frontline-, network- og claimsafdelinger. Gert Sørensen har haft en lang karriere inden for luftfragt, import- og fortoldning samt administration.

Desuden er Søren Ryberg Høgh, 30, tiltrådt som Relationship Manager for DHL Express' Key Account kundeservice i Østdanmark. Søren Høgh har været ansat i DHL siden 2000, - forinden var han kundeservicechef i hedengangne A-Post. Endelig er Bent Wagner Nielsen, 41, er tiltrådt som Relationship Manager for DHL Express' Key Account kundeservice i Vestdanmark. Han har 20 års erfaring fra transportbranchen , - heraf de seneste 17 i DHL Express.

-----

Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.062