Mærsk Line en realitet
Som omtalt i e-nyt forleden indfører A.P. Møller Mærsk i dag sit nye brand, hvor Maersk Sealand efter købet af P&O Nedlloyd, skifter navn til blot Maersk Line.
Som omtalt i e-nyt forleden indfører A.P. Møller Mærsk i dag sit nye brand, hvor Maersk Sealand efter købet af P&O Nedlloyd, skifter navn til blot Maersk Line.
Det sker imidlertid på en diskret måde i betragtning af den nuværende situation, men fremgår af rederiets hjemmeside. Om diskretionen siger A.P. Møller - Mærsk-talsmand Jacob Larsen til RB-Børsen:- Vi har vurderet, at med den nuværende situation er det fornuftigt at nedtone lanceringen lidt.
Mærsk oplyser, at hovedparten af P&O Nedlloyds skibe vil være faset ind i netværket I løbet af februar. Og de fleste af ruterne vil være på plads med det nye brand i midten af marts. Det hele skal være integreret i juni måned, oplyser Mærsk Line.
-----