23948sdkhjf

Pris til CMP

Bag prisen står Marknadsföreningen i Malmö, Dansk Marketing Forum og Øresund Network. Prisen tildeles en virksomhed i Øresundsregionen der:

- Har udnyttet mulighederne i en integreret Øresundsregion

- eller aktivt anvender varemærket Øresund i sin markedsføring

- eller i sin markedsføring aktivt anvender de merværdier, som Øresundsregionen tilbyder.

- CMP har på forbilledlig vis gjort aktivt brug af regionens værdier og styrker i sine omfattende internationale markedsføringsaktiviteter. CMP har ved at fremhæve fordele og muligheder i en grænseoverskridende region således medvirket til at tiltrække internationale virksomheder til Øresundsregionen, hed det bl.a. i motiveringen for prisen.

Det var CMPs udviklings- og marketingchef Arnt Møller Pedersen, som modtog prisen. Han pegede i sin takketale pegede på, at CMP tidligt så mulighederne i Øresund ? muligheder i at kombinere danske og svenske færdigheder og muligheder samt de unikke logistiske beliggenhed, som bl.a. førte til en langtids-logistikaftale med Toyota på 25 år. CMP håndterede i 2004 250.000 nye biler og kommer i år til at håndtere mere end 350.000 nye biler. CMP anløbes ugentlig af to oceangående og 7-8 bilfeederskibe.

Arnt Møller Pedersen oplyste i øvrigt, at CMP inden for ganske kort tid venter at offentliggøre endnu en langtidsaftale med et med et japansk bilmærke om at håndtere deres biler til Norden og formentlig også til Rusland og Polen

- Så på ganske kort tid er CMP blevet Nordens største bil havn foran Gøteborg, lød det Arnt Møller Pedersen, som følte det som en stor ære at modtage prisen "Made in Øresund.

-----

Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.062