En trailer er en fin reklameplads,
Combino Spedition i Kolding slår på det interne arbejdsmiljø som en vigtig faktor, når der skal leveres god service til kunderne
- Det er den gode service, der skal få kunderne til at foretrække de mindre og mellemstore speditionsvirksomheder, mener speditør Mikael K. Olesen, 34 år, som ved årsskiftet overtog Combino Spedition i Kolding.
Hidtil har Combino kørt køle- og frysetransporter til Italien og Grækenland. Det er nu udvidet til også at omfatte Frankrig, Spanien og Portugal plus transport af industrigods til hele Europa. Combino er en arbejdsplads for fire speditører - inklusive Mikael Olesen og Combinos grundlægger Vagn Kjer, 60 år, der er fulgt med sit firma og er blevet ansat. Det fremgår af en pressemeddelelse fra firmaet, som mener, at de mindre virksomheder klart har deres berettigelse:
- Yder vi den gode service til den rigtige pris, og holder de lovede terminer med at læsse og levere, har vi trygge kunder. I en virksomhed kan man vedtage at give god service. Men det er meget vigtigt, at medarbejderne også har lyst og overskud til at yde denne service - så at sige af hjertet, lyder det fra Mikael K. Olesen.
Utraditionel tænkningCombino har egne trailere og et godt netværk af vognmænd, der klarer transporten i ind- og udland. Men de mange kvadratmeter plads på trailerne, har fået Mikael Olesen og driftige reklamefolk til at tænke i utraditionelle baner: Combino Spedition
formidler trailerreklamer til liberale erhverv og virksomheder, der ikke har egne vognmænd tilknyttet. De har alle muligheder for at tale med meget store bogstaver på trailerne.
- Alt efter målgruppe kan man vælge at annoncere på trailere, der kører i Tyskland og det øvrige Europa - eller på ruten mellem Frederikshavn og Sjælland. Og det er her, vi kommer ind. Vi ved jo, hvilke ruter mange vognmænd kører, og kan derfor skabe kontakt mellem annoncør og vognmand, fremhæver Mikael Olesen.
-----