23948sdkhjf

British Airways World Cargo overtager selv fragtsalget i Danmark

Meningen er, at fragtsalget i Danmark fremover skal varetages af selskabet selv, nærmere betegnet ved Caroline Torestedt, der sidder ikke i Danmark, men i BAWC?s Göteborg-kontor.

I forvejen styrer BAWC?s skandinaviske hovedkontor i Stockholm også derfra det norske marked, så Danmark har altså været det eneste land i regionen, der har været ?kørt? ved en GSA-aftale.

Stærkere fokus

- Vi er kommet til den overbevisning, at det vil være bedre både for os og for det danske marked, om salget af BAWC?s produkter varetages af os selv i stedet for af en GSA, siger Chris Nielen, der er BAWC?s chef for Benelux-landene og Norden. Det betyder et langt stærkere fokus på det danske marked end det, vi kan opnå ved en GSA, der betjener også mange andre airline-kunder.

- Danmark er et vigtigt marked for os og et marked, der har været i god vækst gennem de senere år, hvor vi også for nylig har lanceret en række nye produkter og services, som vi helst selv til markedsføre. Baggrunden er også den øgede kvalitet, vi kan tilbyde via vores fragtterminal i London Heathrow, Ascentis, der de seneste år har kørt flot og skabt god fremgang. Alt i alt har vi besluttet, at nu er tiden inde til at forstærke og udbygge vores kontakt med det danske marked.

På farten

Og selv om Caroline sidder smukt i Göteborg, er der ikke tale om en skrivebords-løsning:

- Caroline vil være på farten blandt kunder i Danmark, og jeg kan love for, at hun energisk vil bidrage til et smukt indtryk. Hun vil være meget ude i felten, bakket op af den support, vi kan yde hende fra Stockholm. Vi venter os meget af dette nye tiltag, og vi vil afgjort se til, at British Airways World Cargo forstærker sin rolle i det danske marked, siger Chris.

-----

Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.093