23948sdkhjf

Efter eksponentiel vækst: Mærsk opgraderer i Latinamerika

Efter et år med fremgang i Latinamerika åbner Mærsk to nye servicestationer i regionen; et hovedcenter i Mexico City og et mindre center i den brasilianske by Santos.

Her skal på sigt arbejde 1300 mennesker, som alle skal sikre Mærsks kundesupport i regionen.

- Servicecentrene spiller en afgørende rolle i at levere kunderesultater og muliggør beslutningstagning og prioritering, skriver virksomheden i en pressemeddelelse og fortsætter:

- I 2022 oplevede Mærsk eksponentiel vækst i Latinamerika og servicecentre vil give os regional ekspertise og understøtte kundernes voksende behov for engelsk, spansk og portugisisk support.

Over hele kloden

Med servicecentre i Indien, Kina, Filippinerne og Marokko er Mærsk med de to nye centre godt repræsenteret i forhold til at kunne yde kundesupport over store dele af verden.

Og ifølge virksomheden er det en vigtig del af strategien om at blive en global container integrator, som ikke bare kan sejle gods, men også stå for hele kundens forsyningskæde.

- Servicecentrene overvåger ikke kun den strategiske eksekvering af finansielle og kommercielle processer, men indgår også i et tæt samarbejde med de teams der udvikler teknologi, skriver virksomheden og understreger at decentralisering er et vigtigt skridt på vejen i logistikstrategien.

Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.074