Danske Shoppingcentre investerer milliardbeløb i kamp mod onlinehandel
Over én milliard kroner.
Så massivt investerer Danske Shoppingcentre i at sikre gode kundeoplevelser i selskabets 17 nationale shoppingcentre. Det skriver Børsen.
Danske Shoppingcentre
- Danske Shoppingcentre P/S er et partnerselskab mellem ATP Ejendomme A/S og Danica Ejendomsselskab
- Selskabet er etableret primo 2018 og har 17 shoppingcentre fordelt over hele landet
- Porteføljen har et samlet areal på cirka 850.000 kvadratmeter og driver omkring 1.100 lejemål
- Årligt besøges shoppingcentrene af flere end 68 millioner kunder
Kilde: Danske Shoppingcentre
- Det handler om at skabe en oplevelse ved at komme i et center. Det skal være lækkert og indbydende, og det er det, vi sætter fart på med de her investeringer. I stedet for bare at leje kvadratmeter ud sælger vi kundeoplevelser, siger Jesper Faurholdt til mediet. Han er administrerende direktør i Danske Shoppingcentre.
Milliardbeløbet skal blandt andet investeres i kommercielle opgraderinger, møbler og øvrige kundefaciliteter.
Dertil kommer bygningsmæssig vedligeholdelse og udviklingsprojekter.
Blandt andet skal Kolding Storcenter udvides med 8000 kvadratmeter, nævner Jesper Faurholdt som et konkret eksempel.