Mindre transportvirksomheder i USA øgede deres markedsandel på pakkemarkedet efter COVID-19 pandemien. Men nu går volumenerne ned og sværvægtere på pakkemarkedet som UPS og FedEx vinder markedsandele med offensiv prispolitik.
Det skriver Supply Chain Dive.
Inflationen har som bekendt lagt en dæmper på forbruget i Europa og USA. Derfor er fragtvol...
UPS og FedEx vinder markedsandele
Regionale pakketransportører tabte terræn til de store i Black Friday-ugen
(foto: FedEx) "[LAYOUT-2920220408002020001-402,1020,646,1050-\LAYOUT] E-handel på tværs af landegrænser vokser hurtigere end indenlandsk e-handel. (foto: FedEx)"
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement