23948sdkhjf

Direktør: Effektivitet er nøglen til sejr i krigen om dagligvarerne

Dagligvareudbringning er svært at gøre profitabel, men hos Wolt Market mener man, at det kan lykkes hvis man får tilstrækkeligt med volumen
Det kræver effektivitet og hårdt arbejde, hvis man vil vinde i kampen om dagligvare-logistikken.

 Det gælder i særdeleshed for en virksomhed som Wolt Market, der har en ambition om at kunne levere varerne til kunden på kun 30 minutter.

- Vi skal være mere effektive end alle andre dagligvarebutikker, siger virksomhedens direktør, Mikkel Freie...
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.111