DHL´s omsætning skal vokse med 50 pct. inden 2023, og en god del af den vækst skal komme fra fire specifikt udpegede markeder.
Det er essensen i den tyske logistikvirksomheds nye strategi, der blev fremlagt for pressen tirsdag morgen.
- Takket være vores velafbalancerede og diversificerede portefølje er vi er ideelt positioneret til vækst i en ve...
Fire markeder skal sikre den fremtidige vækst hos DHL
DHL sigter mod en omsætning på den pæne side af 900 mia. danske kroner i 2030. Væksten skal især komme fra fire særlige markeder
Tobias Meyer er administrerende direktør for DHL og præsenterede tirsdag virksomhedens nyeste strategi. Foto: Deutsche Post DHL Group.
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement