De seneste års fragtkaos har givet udfordringer blandt europæiske virksomheder. I en ny rapport fra A.P. Møller-Mærsk kortlægger rederiet de største udfordringer og fokusområder blandt sine europæiske kunder.
Det skriver Jyllands-Posten og finans.dk, som har læst rapporten, der identificerer fem hovedtendenser:
76 pct. af de adspurgte kunder har...
Ny Mærsk-rapport: Sådan vil kunderne sikre sig mod forstyrrelser
De seneste års forstyrrelser har vendt op og ned på virksomhedernes forsyningskæder. Det viser en Mærsk-rapport
Knas i forsyningskæderne og fluktuerende fragtrater tvinger europæiske virksomheder til at tænke nyt. Det har Mærsk dokumenteret i en rapport. Foto: Elles Rijsdijk / Colourbox
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement