Bring på TV: Vi finder nye måder at levere på
Nu vil e-handelsvirksomheden Bring vise, at den hele tiden gør sit bedste for at finde nye måder at levere på. Og det viser man med komik i de nye reklamefilm, hvor vi de næste fem uger vil komme til at følge de to forskere Senior og Junior, når de udfører forskellige tests for Bring for at få varerne frem hurtigst muligt.
- Hvis man som e-handlende er på udkig efter at få en fjerkræsaks eller et par nye løbesko leveret så hurtigt som muligt, er logistik og forskning måske ikke det første, man tænker på. Men det gør vi, fortæller Gisela Björkgren, der er marketing- og kommunikationsansvarlig hos Bring.
- Med en humoristisk tone fortæller vi, hvordan vi tænker, når vi vender og drejer hver eneste sten for at levere hurtigt og grønt. Det er netop det, vores nye slogan - Finding New Ways - handler om. Hele tiden at finde nye måder at levere på.
- Udfordringerne er store, og vi tager dem meget seriøst, også selvom budskabet formidles på en humoristisk måde.
- Det handler i bund og grund om at finde løsninger på hverdagens udfordringer, både for Bring og for de e-handlende. Er det virkelig muligt både at levere superhurtigt og miljøvenligt på samme tid? Vores påstand er, at det skal være muligt, siger Gisela Björkgren.
Turde være sjove
Bag reklamen står det norske reklamebureau POL og Klub Moderne med Martin Høgsted i spidsen.
- Det var dejligt at arbejde med Bring, og at de turde være sjove og ikke tage sig selv unødvendigt meget alvorligt, fortæller instruktøren Martin Høgsted.
- De to skuespillere Alexander og Laura er ikke bare nye, talentfulde skuespillere, de er også comedy naturtalenter! De har bidraget utroligt meget til karaktererne. For mig var det svært ikke at grine af Alexander og Laura under optagelsen, og jeg håber det også kan bringe et lille smil - eller et grin frem hos folk, siger Martin Høgsted.
Reklamerne vil blive vist på stream-tv (TV2, NENT og Rakuten), web-tv, biografer, sociale medier og taktiske budskaber på billboards.