23948sdkhjf

LEMAN ansætter Bo Jepsen som ny Air/Sea-direktør

Den globale transport- og logistikvirksomhed LEMAN, der har hovedkontor i Greve syd for København, har sat navn på forretningens nye Air/Sea-direktør, der skal bidrage til virksomhedens fortsatte vækstrejse de kommende år.

Det bliver Bo Jepsen, der har en lang erfaring med sig fra Mærsk, Kuehne + Nagel, Scan Global Logistics, Toll Global og senest CEVA Logistics, og begynder sit nye arbejde 1. august.

Bo Lindberg Andersen, CEO for LEMAN Group, kunne i maj præsentere LEMAN’s bedste årsresultat nogensinde, og nu glæder han sig over at forstærke holdet med Bo Jepsen:

”Bos erfaring og kompetencer fra andre spillere i branchen passer perfekt til vores nye strategi og kommende fokusområder, og derudover kan jeg sige, at Bo er empatisk, strategisk tænkende og har en international erfaring, som vi kan drage nytte af i de næste kapitler af vores fælles historie,” siger Bo Lindberg Andersen og fortsætter:

”LEMAN har tidligere primært været drevet af vejtransport, og det er også stadig et kerneprodukt for os, men i en mere og mere global verdenshandel kommer Air/Sea til at fylde mere i vores forretning, og vi indretter os selvfølgelig efter markedet og det, vores kunder efterspørger.”

Fortsat personlig kundepleje i højsædet

Den kommende Air/Sea-direktør ser frem til at komme i gang med arbejdet:

”Siden jeg begyndte i branchen i 1993, har jeg arbejdet i forskellige funktioner, herunder customer-service, indkøb, produktudvikling, salg, agentrelationer og tender-management. Denne brede erfaring og disse kompetencer både fra Danmark og udlandet glæder jeg mig til at forene i en udfordrende stilling og gøre mit til, at LEMAN går en endnu bedre fremtid i møde,” siger Bo Jepsen og afslutter:

”Jeg ser et stort potentiale for LEMAN de kommende år. LEMAN er vokset markant det seneste år, og det skal vi også de kommende år. Vi skal ikke nødvendigvis være blandt de allerstørste på det globale marked, men vi skal udvikle os støt og stabilt, så vi dermed bliver attraktive og naturligt foretrukne for endnu flere kunder. Samtidig skal vi forsætte med at forblive tæt på vores kunder og fokusere på at yde den bedste og mest personlige kundepleje i markedet og levere en service af høj kvalitet. Jeg tror fuldt og fast på vækststrategien, og jeg ser et enormt potentiale for os særligt på det asiatiske marked, som vi vil forfølge de kommende år.”

Bo Jepsen er 51 år og flytter efter 14 år i udlandet nu tilbage til Danmark.

Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.126