Nyt ABAX-kontor i Tyskland
Telematikselskabet ABAX fortsætter ekspansionen i Europa og åbner nyt kontor i Tyskland.
Det tyske marked er fortsat ungt med en markedsindtægt på moderate 15 procent, når det kommer til at bruge nye softwareløsninger inden for telematik og Connected Car-segmentet, lyder det fra ABAX, for hvem det betyder et hidtil uset potentiale, som selskabet håber kan hjælpe med at øge forretningen.
Petter Quinsgaard, administrerende direktør i ABAX Group:
- Vi ser frem til åbningen af kontoret i Tyskland, som er et meget vigtigt og strategisk marked for ABAX. Ligesom i resten af de lande, vi er etableret i, er det tyske marked også optaget af tekniske, solide løsninger, som bidrager til at forenkle hverdagen i virksomheder med små og mellemstore flåder, siger Petter Quinsgaard.
I Tyskland vil ABAX satse på alle deres tre hovedprodukter, hvor ABAX Triplog fungerer som en datahub for nutidens og fremtidens connected car-tjenester med eksempelvis en elektronisk kørebog. Derudover giver sporingsproduktet ABAX Equipment Control og tids- og projektstyringsværktøjet ABAX Worker bedre muligheder til virksomhedsejere med medarbejdere og udstyr ude i marken, lyder det.
Billedtekst: Fra venstre Pål Kamfjord, Produktchef ABAX Group, Qi Fang, Markedsansvarlig Kina, Jacqueline Barnhoorn, Markedsansvarlig Nederland, Silje Engebretsen, Markedsansvarlig Norge, Petter Quinsgaard, CEO ABAX Group, Geir Andre Lie, Kvalitetschef og CEO for ABAX Deutschland, Bjørn Erik Helgeland, COO ABAX Group. Foto: Kurt André Høyessen/kafoto.no