23948sdkhjf

Ny kommunikationschef i Molslinjen

Jesper Maack tiltrådte 1. marts.

Forandringens vinde blæser i Molslinjen.

For ikke længe siden fjernede selskabet bindestregen i sit navn og skiftede desuden i’et ud med et j. Derudover oplever Molslinjen en forretning i vækst med flere ruter og nye færger, og derfor er der i selskabet skabt et øget behov for et løft af rederiets kommunikation.

Til fremover at styre Molslinjens kommunikation har rederiet ansat 53-årige Jesper Maack, der blandt andet har en fortid hos Danmarks Radio, TV2 og Stofa, og den erfaring har selskabet brug for i forhold til at ruste sig til fremtiden, lyder det fra kommerciel direktør i Molslinjen, Jesper Skovgaard:

- Vi står over for en række store og positive forandringer i rederiet, og i den forbindelse tilpasser vi naturligvis også det organisatoriske set-up. En af de understøttende justeringer bliver ansættelsen af Jesper Maack, der skal stå i spidsen for en kommunikation i tråd med rederiets øvrige værdier, planlægning og ambitioner, siger Jesper Skovgaard.

Og netop forandringskommunikationen, som i øjeblikket er særdeles aktuel i selskabet, har Jesper Maack erfaring med, fortæller den nye kommunikationschef, der glæder sig til arbejdet i Molslinjen:

- Det her bliver et interessant kapitel i min karriere, og jeg glæder mig til at præge den tur, som Mols-Linien med de forestående ændringer begiver sig af sted på. Jeg har fra både Stofa og DR erfaring med at arbejde med kommunikation som led i forandrings- og udviklingsprocesser, så det er det helt rigtige tidspunkt, jeg springer om bord og smøger ærmerne op, siger Jesper Maack.

Jesper Maack tiltrådte stillingen 1. marts.

Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.141