Ny kommunikationschef i Molslinjen
Forandringens vinde blæser i Molslinjen.
For ikke længe siden fjernede selskabet bindestregen i sit navn og skiftede desuden i’et ud med et j. Derudover oplever Molslinjen en forretning i vækst med flere ruter og nye færger, og derfor er der i selskabet skabt et øget behov for et løft af rederiets kommunikation.
Til fremover at styre Molslinjens kommunikation har rederiet ansat 53-årige Jesper Maack, der blandt andet har en fortid hos Danmarks Radio, TV2 og Stofa, og den erfaring har selskabet brug for i forhold til at ruste sig til fremtiden, lyder det fra kommerciel direktør i Molslinjen, Jesper Skovgaard:
- Vi står over for en række store og positive forandringer i rederiet, og i den forbindelse tilpasser vi naturligvis også det organisatoriske set-up. En af de understøttende justeringer bliver ansættelsen af Jesper Maack, der skal stå i spidsen for en kommunikation i tråd med rederiets øvrige værdier, planlægning og ambitioner, siger Jesper Skovgaard.
Og netop forandringskommunikationen, som i øjeblikket er særdeles aktuel i selskabet, har Jesper Maack erfaring med, fortæller den nye kommunikationschef, der glæder sig til arbejdet i Molslinjen:
- Det her bliver et interessant kapitel i min karriere, og jeg glæder mig til at præge den tur, som Mols-Linien med de forestående ændringer begiver sig af sted på. Jeg har fra både Stofa og DR erfaring med at arbejde med kommunikation som led i forandrings- og udviklingsprocesser, så det er det helt rigtige tidspunkt, jeg springer om bord og smøger ærmerne op, siger Jesper Maack.
Jesper Maack tiltrådte stillingen 1. marts.