23948sdkhjf

Vognmænd chatter med Codan om natten

Ny mulighed for chat.

Mange selvstændige bruger dagtimerne på deres kunder og ordner praktiske ting som f.eks. forsikring, når andre holder fri. Med Crowdio har Codan fået en platform, hvor man kan håndtere kunder, der vil chatte kl. 02.30. Kunder betjenes af Codans egne medarbejdere, der har fået mulighed for at bijobbe for Crowdio uden for normal arbejdstid.

Codan sidder på 20 procent af erhvervskundemarkedet, men er underrepræsenteret blandt de mindre erhvervskunder. Hos Codan har direktør Monica Diaz, der er ansvarlig for de mindre erhvervskunder, søgt nye veje for at styrke dialogen med segmentet af selvstændige og andre mindre typisk ejerledede virksomheder.

- Vi ved, at 35 procent af de mindre, men aktive virksomheder er uforsikrede på trods af, at flere af dem har medarbejdere og skal være forsikrede. Selv virksomheder uden et egentligt lovkrav om forsikring, dvs. enkeltmandsvirksomheder uden ansatte, har stor glæde af en forsikring, der f.eks. dækker aktiver som maskiner, værktøj, computere og andet ved tyveri, brand o.l., siger Monica Diaz og fortsætter:

- Mange tror fejlagtigt, at den private forsikring dækker her, men det gør den ikke. Heller ikke hvis man har hjemmekontor på bopælen. Derfor føler vi et stort ansvar for at informere de mindre virksomheder og være i dialog med dem, så fremtidens Danfoss, Grundfos og Lego ikke lukker inden de bliver store. Med til ansvaret hører, at vi er der, når kunder ønsker at tale med os.

30 procent chat uden for kontortid

Codan har flere års erfaring med chat inden for almindelig kontortid, men det har alligevel været en overraskelse, at hele 30 procent af alle chathenvendelser fra dette segment sker efter 16.00 og før 8.00. De fleste henvendelser finder sted mellem 16.00 og 22.00 og igen fra meget tidlig morgen og til kl. 8.00.

- Men vi oplever også, at nogle kontakter os midt om natten kl. 02.30 ¬ og indtil nu har vi kunnet besvare alle henvendelser med egne medarbejdere. Vores samarbejdspartner Crowdio tilbyder jo også en ²crowd² af freelance agenter, men vi har hidtil valgt at lade vores egne medarbejdere besvare alle henvendelser for at give den bedst mulige håndtering af henvendelsen straks, fremhæver Monica Diaz.

Transport Tidende på mobilen:

Download Transport Tidendes gratis app i App Store eller Google Play

Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.063