Kundetilfredshed måles
Er kunderne tilfredse, eller oplever de mangler, når de handler med Scania?
Nu kan de give deres mening til kende, når Scania fremover sender en tilfredshedsmåling til alle, der har haft en transaktion på et Scania-værksted, og vognmænd, der har købt en lastbil.
- Gennem det nye kundetilfredshedsundersøgelse-setup har kunderne mulighed for at give os både ris og ros. Dermed bliver Scania i stand til at optimere, tilpasse og målrette servicen endnu bedre mod deres behov, fortæller Scanias adm. direktør Janko van der Baan.
Den nye Scania-tilfredshedsundersøgelse indeholder spørgsmål, som dækker bredt over hele salgs- og serviceprocessen. Bl.a. indgår der i undersøgelsen spørgsmål til vognmanden om sælgerens evne til at rådgive om både lastbil og dertilhørende serviceydelser, som f.eks. finansiering, forsikring, chaufførcoaching, serviceaftaler og meget mere. Når en kunde har besøgt et Scania-værksted, vil spørgsmålene være rettet mod oplevelsen af servicen- og reparationen, der blev udført på værkstedet.
-Nu får kunderne mulighed for at fortælle, om de også har fået den rådgivning og service, der passer til deres behov. Vi ønsker at give vores kunder den bedste oplevelse, hver gang de handler med os, slutter Janko van der Baan.