23948sdkhjf

100 nye medlemmer i 2015

Medlemmerne strømmer til ITD.

På blot et år har ITD fået 100 nye medlemmer, og der kommer nye til hver uge. Successen bunder bl.a. i tilfredshed med ITD's services. ITD-medlem nummer 100 i 2015 var KD Transport Fur ApS.

Mere offensiv tilgang

- 100 nye medlemmer på et år er et godt resultat, ikke mindst fordi vi ikke er gået mere offensivt til værks end tidligere. Jeg tror, at medlemstilgangen kommer, fordi vi leverer et solidt produkt for de danske transport- og logistikvirksomheder både i forhold til medlemsservice, de produkter og tilbud vi har på hylderne, siger Kim Høi, underdirektør i ITD.

Den brede palet af services, som ITD tilbyder nye og eksisterende medlemmer, er en god løftestang for medlemstilgangen. Det var blandt andet derfor, at KD Transport Fur meldte sig ind i ITD i december i år.

- Hos ITD kan få en masse bistand og sparring. ITD kan hjælpe os med opbevaring af køre- og hviletidsdata, og vi får samtidig en månedlig rapport, hvor vi kan se, hvordan vores chauffører kører, siger Irma Dahl, direktør i KD Transport Fur.

Ekspertviden

KD Transport har 11 biler og 12 ansatte, og de kører med moler, foderstoffer, flis, savsmuld og biobrændsel. De vil ligeledes trække på ITD's ekspertviden, når det gælder ADR. Vognmandsforretningen er nemlig begyndt at køre farligt gods i Norge og Sverige, og har derfor brug for rådgivning. En rådgivning, der er gratis for medlemmerne.

- Vi skal selvfølgelig bruge de ADR-konsulenter, der er i ITD. Og vi kan ringe til dem, hvis vi har et spørgsmål her og nu, der kræver svar med det samme. Vi er kommet ind på nye markeder, og derfor har vi brug for sparring. Og så lyder det jo til, at vi kommer til at spare penge med et medlemskab, da rådgivningen om farligt gods er gratis, siger Irma Dahl.

Letter dagligdagen

ITD's distriktskonsulent i Øst- og Nordjylland samt Fyn, Jan P. Bruhn ser, at mange af de vognmænd han taler med, får øjnene op for, at deres hverdag kan blive lettere gennem ITD's services, og at de endda kan styrke deres forretning.

- Når jeg besøger et kommende medlem, gennemgår jeg alle vores produkter og services, og viser det økonomiske udbytte i et medlemskab. Vi tilbyder blandt andet gratis elektronisk opbevaring af virksomhedens køre- og hviletidsdata, og en månedlig statusrapport. Det er vigtige instrumenter, der hjælper vognmanden i dagligdagen, siger Jan P. Bruhn, distriktskonsulent i Øst- og Nordjylland samt Fyn.

ITD har et korps af distriktskonsulenter, som besøger kommende og eksisterende medlemmer. Det essentielle i et besøg er at afdække, hvad vognmanden har brug for.

- Når jeg sidder hos et kommende eller eksisterende medlem, er mødet altid situationsbestemt. Jeg lytter til vognmanden og finder så ud af, hvad de har brug for, og hvordan ITD kan hjælpe vognmanden til at få en lettere hverdag via de services vi tilbyder, siger Jan P. Bruhn og fortsætter:

- Det var også på den måde vi fandt ud af, hvilke ITD ydelser, der ville hjælpe KD Transport Fur, siger Jan P. Bruhn.

Kommenter artiklen
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.079