23948sdkhjf

TNT jagter europæisk salgsvækst

Tilbyder 20 procent rabat til forsendelser inden for "den blå banan".

Den hollandske kurér- og logistikvirksomhed TNT lancerer nu en ny offensiv kampagne i målet om salgsvækst på de mest vækstende europæiske markeder.

"Blue Banana" hedder selskabets nyeste kampagne-påfund, der tilbyder 20 procent rabat til nye kunder, og eksisterende kunder der booker forsendelse til ny eksportdestination, på eksportforsendelser op til 250 kg. til ni lande i Europa, der samlet går under betegnelsen "den blå banan".

De ni lande er udpeget som de vigtigste økonomiske vækstcentre i Europa, og omfatter Tyskland, UK, Frankrig, Holland, Belgien, Luxembourg, Østrig, Italien og Schweiz, der, lettere tilstræbt, ligner en blå banan hen over Europakortet.

Kampagnen startede 9. februar og vil løbe over de næste tre måneder. Den baserer sig på dagsbestemte leveringer med TNT's vej- og luftnetværk, og har ifølge TNT til formål at understøtte små og mellemstore virksomheder, inden for den blå banan, til vækst.

Kampagnen er et led i TNT's Outlook-strategi, der især drejer sig om vækstinvesteringer i Europa.

Kommenter artiklen
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.064