23948sdkhjf

TUC DEKRA opgraderer marketing

Carina Black Kristensen er udnævnt til marketingchef for hele det landsdækkende skolesamarbejde TUC DEKRA.

Carina Black Kristensen er udnævnt til marketingchef for hele det landsdækkende skolesamarbejde TUC DEKRA.



Udnævnelsen sker som led i skolesamarbejdets vækstbestræbelser og for at få kontakt til alle relevante målgrupper, der bidrager til at modvirke den chaufførmangel, der lige om hjørnet truer branchen – og dermed væksten i Danmark, melder TUC DEKRA.

Carina Black Kristensen står blandt andet bag udviklingen af TUC DEKRA’s nye logo efter salget af det daværende TUC DK til den internationale DEKRA-koncern, der arbejder med sikkerhed i transportbranchen.

- I det daglige mærker vi efterspørgslen fra stort set alle grene i branchen. Indtil 2020 vil der årligt være brug for cirka 1.000 nye chauffører om året. Det stiller krav til os som den største aktør på markedet, at vi får uddannet så mange chauffører, at samfundet ikke vil mangle folk, der kan fragte varer og mennesker fra punkt A til B. Derfor bliver vores marketingindsats stadig vigtigere, og det er i dét lys, at man skal se vores opgradering af Carina Black Kristensens stilling og position, siger Peter Laursen, TUC DEKRA’s adm. direktør.

/cw
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.063