TNT lancerer ny brandidentitet
Med det nye tagline ”The People Network” ønsker en af verdens største transportleverandører TNT at rebrande sig selv som en ”menneskelig udfordrer i transportbranchen”, som TNT skriver i en pressemeddelelse.
Som led i lanceringen af det nye navn tilbyder TNT Danmark de næste ti uger nye kunder kvit og frit en gratis international forsendelse på op til 100 kg. til hele Europa.
Med ”The People Network” sætter virksomheden nye ord og billeder på den forretning, der de seneste 70 år har skabt det mest omfattende vej- og luftnetværk i Europa.
Tex Gunning, administrerende direktør i TNT:
- Vi har en klar strategi om at fokusere på vores styrker: Medarbejdere, deres menneskelige tilgang til kunderne og vores unikke vej- og luftnetværk. Det ligger dybt i TNTs DNA, at kunder ikke er stregkoder, og at vi ikke selv er robotter. Vi har et dybt engagement i, hvad der driver vores kunders forretninger. Vi kalder det vækst med et personligt touch, og heri ligger bl.a. evnen til at forstå, hvad vores kunder rent faktisk har behov for. Og det adskiller os fra andre, siger direktøren i en pressemeddelelse.
I 2013 omsatte TNT for 6,7 mia. euro. /
anga