23948sdkhjf

FedEx udnævner første kundedirektør

Logistikgiganten forfremmer nuværende kommunikationsdirektør.

Den amerikanske logistikkoncern FedEx har forfremmet Brie Carere, nuværende kommunikations- og marketingdirektør, til at være virksomhedens første Chief Customer Officer – kundedirektør. Hun er samtidig udnævnt til medpræsident medadministrerende direktør for FedEx Services - en rolle hun vil dele med informationsdirektør Rob Carter.

Som kundedirektør vil Brie Carere samle strategi, salg, produktudvikling, digital oplevelse, marketing, kommunikation, kundeoplevelse, indtægtsstyring og FedEx Office-detailteams under én funktion. Denne nye tilpasning vil understøtte en strategi, der fokuserer på en komplet end-to-end kundeoplevelse med vægt på digital innovation.

- FedEx er et kundecentreret brand, og den strategiske tilpasning af disse funktioner vil hjælpe os med at levere endnu bedre oplevelser, siger Raj Subramaniam, præsident og administrerende direktør for FedEx.

- Brie har de seneste fire år været ansvarlig for den kommercielle strategi og omsætningsvækst for virksomheden, hvilket har leveret exceptionelle resultater. Hendes drive, kreativitet og passion for kunden gør hende til en perfekt pasform til denne nye rolle, siger han.

- Kunder er kernen i alt, hvad vi gør hos FedEx, siger Brie Carere.

- Nu vil vi have et endnu stærkere fokus på at innovere og ændre, hvad der er muligt på deres vegne. Jeg er så heldig at lede et verdensklasse-team, og sammen vil vi skabe en brancheførende end-to-end kundeoplevelse.

/anga.

Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.141