Nyt bookingsystem til kurertransport
I september begyndte Blue Water at overføre kurerkunder til en ny bookingplatform, MyBWS. Systemet er baseret på intelligente og intuitive muligheder for at forbedre brugeroplevelsen, lyder det fra Blue Water Shipping.
- Vi ønsker at servicere vores kunder på den bedst tænkelige måde - velvidende at tid er en afgørende faktor. Derfor er det nye system bygget med fokus på effektivitet for slutbrugeren ved at samle alle trin i én arbejdsgang. Efter opsætning kan systemet blandt andet beregne priser og leveringstid, hvilket øger bookingens gennemskuelighed, siger Palle Kamstrup, Director Sea & Air, Blue Water.
På baggrund af kundernes engagement og systemets styrker er det lykkedes at overflytte over 300 kunder indtil videre, og succesen afspejler sig i de 20.000 bookings, Blue Water har modtaget de første 50 dage.
Overgangsperioden er stadig i gang, og selskabet forventer, at kurerkunderne er overgået til den nye platform per 1. januar. /anga.