23948sdkhjf

Swissport udruller selvbetjening

Introducerer selvbetjenings check-in for luftfragt.

Swissport introducerer selvbetjenings check-in for luftfragt.

Ifølge Swissport reducerer løsningen ventetider, øger kvaliteten af luftfragtdokumentationen og øger kundetilfredsheden.

Systemet fungerer ved, at lastbilchauffører, efter behørig registrering og identificering, kan scanne alle relevante luftfragtdokumenter ved ankomst. Efterfølgende får de en sms med informationer om, ved hvilken lastbilport de må aflevere luftgodset.

Lufthavnen i Bruxelles har først testet systemet, og nu venter Amsterdam. I løbet af de næste 24 måneder vil Swissport udrulle løsningen på alle kerneluftfragtstationer, lyder det.

- Vores nye selvbetjeningsstande understøtter det papirløse eFreight initiativ fra IATA og samtidig accelererer import- og eksportprocesserne for vores kunder betragteligt. Lastbilchauffører gavnes af minimale ventetider og hurtigere turnarounds, siger Hendrik Leyssens, vicepræsident for globale luftfragtoperationer hos Swissport International. /anga.

Kommenter artiklen
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.093