Øjeblikkelig booking-bekræftelse
Hidtil har Maersk Lines kunder måtte vente i op til to timer på at få bekræftet bookningen af en containertransport. Men ny oplyser A.P. Møller – Mærsk, at rederiet nu tilbyder kunderne bookingbekræftelse med det samme.
I meddelelsen hævder A.P. Møller – Mærsk, at Maersk Line er det første rederi, der kan tilbyde kunderne bekræftelse på deres bookning inden for få sekunder. Dermed bliver det lige så let, at booke en containertransport, som at bestille en flybillet.
Maersk har opgraderet servicen, fordi rederiet erkender, at den lange ventetid på bekræftelsen skaber usikkerhed og øger arbejdsbyrden hos den virksomhed, der bestiller en containerfragt.
- Omgående booking-bekræftelse gør det hurtigere, lettere og enklere for vores kunder at anvende Maersks services. Det er en ny milepæl for hele containerskibsindustrien og et konkret eksempel på, hvordan vi gør vores strategi til virkelighed, når vi forbedrer kundeoplevelsen ved hjælp af en uhindret digital service, siger Vincent Clerc, der er CCO i A.P. Møller – Maersk.