23948sdkhjf

UPS gør fleksibel service global

Produktet UPS My Choice, der blandt andet tilbyder modtageren fleksibel levering bliver globalt.

UPS har annonceret en global udvidelse af deres service UPS My Choice til yderligere 96 lande og områder, så servicen nu findes i 112 steder i alt.

Udvidelsen til Asien og Stillehavsområder, Afrika, Latinamerika, det indiske subkontinent, Mellemøsten og udvidelse i Europa betyder, at denne leverings- og håndteringsservice vil være tilstede i de største e-handelsmarkeder før, den store julehandel går i gang.

Sker i to faser

Udvidelsen af UPS My Choice servicen, der oprindeligt kun skulle implementeres i 16 lande, sker i to faser: Den første bragte tjenesten til 48 nye steder i verden hen over sommeren. Anden fase omfatter yderligere 48 steder og begynder i denne måned.

- Brugere af UPS My Choice vil få e-mail notifikationer om, at en levering er på vej, en påmindelse dagen før levering med et estimeret tidsrum for leveringen og en notifikation om, at leveringen er afsluttet, siger Nando Cesarone, CEO for UPS international.

- Med denne udvidelse kan afsenderen undgå mange henvendelser fra kunder, mens kunderne kan få mere information, og i mange tilfælde mulighed for at justere leveringsdato og sted.”

Syv år gammel

Udvidelsen er den største siden servicen blev lanceret for syv år siden, hvilket har medført, at UPS My Choice har mere end 52 millioner medlemmer – hvoraf mere end seks millioner er i Europa. Kombinationen af størrelsen og den geografiske spredning giver forhandlere en fordel, da forsendelser let sker på tværs af landegrænser.

Den globale udvidelse inkluderer påmindelser som gør det nemt for brugere at håndtere leverancer. I lande hvor teknologien tillader ændringer i leverancen, kan brugere ændre sendinger til et UPS Access Point®, og derfra sende dem til en ny adresse eller sætte leveringen til en anden dag. Der er i øjeblikket mere end 28.000 UPS Access Points verden over, hvilket inkluderer uafhængigt drevne virksomheder, der tilbyder kunder en let og sikker måde at opbevare pakker på, og kunder kan hente pakker på det tidspunkt, der passer dem.

Ved at udvide UPS My Choice programmet til flere lande, vil UPS imødekomme kundernes behov og ønsker i en digital tidsalder. Ifølge undersøgelsen global UPS Pulse of the Online Shopper™ vælger kunder, især i byerne, at anvende alternative leveringsmetoder. Interessen for at få leveret pakker til alternative steder vokser hos de online forbrugere. Udvidelsen af UPS My Choice-programmet giver større fleksibilitet i leveringsprocessen, uanset hvor og hvordan kunderne vil have leveret deres pakker.

- Selvom UPS har tilbudt tracking af leveringer i mere end et kvart århundrede, ønsker brugerne flere valgmuligheder, mere kontrol og komfort, siger Cesarone.

- Ved at introducere denne service på flere globale markeder viser vi, at vi er engagerede i at tilbyde både afsendere og modtagere de værktøjer, som de har brug for.

Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.159