23948sdkhjf

YX Erhverv fortæller om navneskifte

Det sker på Transportmessen.

Når transportbranchen mødes på Skandinaviens største transportmesse den 23. til 25. marts, vil YX-Erhverv benytte lejligheden til at tage en snak med de mange besøgende om selskabets nye navn, ambitioner og målsætninger.

-Vi ser altid frem til gode snakke med landets chauffører og vognmænd på Transportmessen. Vi vil gerne bruge anledningen i år til at fortælle om vores navneskifte og vores målsætning, hvor vi vil være kendte for den bedste kundeoplevelse, siger Claus Gottlieb, direktør i YX Erhverv.

Olieselskabet skiftede navn i november 2016. Det hang bl.a. sammen med, at der ikke måtte være nogle mislyde eller misforståelser i forhold til det selvbetjeningsunivers for privatbilister, som Uno-X repræsenterer.

Claus Gottlieb fortæller, at selskabet er kommet godt i gang med den nye rejse, hvor selskabet internt har arbejdet med strategien og fokus.

-Vi er ambitiøse og skal med oprigtig interesse i vores kunders hverdag forsøge at gøre verden til et bedre sted for dem. Vi sætter mennesker forrest i alt, og de er helt afgørende for vores tilgang og måde at være på. Det er vi kendt for i dag og vil være endnu mere kendte for i morgen. Det sker ikke over natten, men kræver hårdt arbejde.

YX truckanlæggene vil ligge på samme placeringer landet over og vil blot skifte logo og udseende. Dieselkortet kan stadig benyttes på både Uno-X- og Bonus-stationer. Og de medarbejdere, som kunderne og vognmanden normalt taler med, vil fortsat være de samme. /mb

Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.063