23948sdkhjf

Nyt forvogn- og hængertræk

Lasse og Kaj Holmgaard Pedersen, Glyngøre, udstyret med ny treakslet fodertankbil og fireakslet fodertankpåhængsvogn.

Lasse og Kaj Holmgaard Pedersen, Glyngøre, udstyret med ny treakslet fodertankbil og fireakslet fodertankpåhængsvogn.



Valget faldt på Jilko, da vognmands-

firmaet Lasse og Kaj Holmgaard Pedersen skulle investere i et nyt forvogn-hænger tanktræk.

- Vi har altid ment, at Jilko laver noget rigtig pænt arbejde, og at kvaliteten på deres produkter er helt i top. Vi har fra kollegerne i transportbranchen også kun hørt positiv omtale af Jilko, siger Lasse Holmgaard Pedersen.

Den nye treakslede Scania er monteret med en fire rum stor alutank på 26,2 kubikmeter. Alle rum har vakuum, så der er muligheden for at suge, hvis det er nødvendigt.

Både VBG-trækket og sikkerhedsgelænderet på gangbroen er luftbetjent.

Blæsekonsollet, forsynet med tvangskøling og automatisk remstramning, er indbygget i markedets mest støjsvage kabinet. Der er ligeledes monteret en firevejs ventil for skift mellem sug og blæs.

Påhængsvognen

Påhængsvognens fodertank rummer 42 kubikmeter, er opdelt i seks rum og udstyret med ni tons BPW-aksler. Den har selvjusterende toleddet trykluft- og skivebremser og otte dæk i størrelsen 385/65 R22,5 på alufælge.

Gangbroens sikkerhedsgelænder er også her luftbetjent.

Jilko’s salgschef Peter Vad:

- Det er os meget magtpåliggende, at kunden ved, hvad han får, når han skriver kontrakt med Jilko. Et af værktøjerne hertil er vores efterhånden velkendte byggemøder før, under og efter opgaven. De sikrer både kunderne og Jilko det bedst tænkelige forløb under hele processen.

Tankopbygningerne er solgt og leveret af Jilko’s salgschef Peter Vad.

/cw
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.091