23948sdkhjf

Logistikforum: Reklamationer en gave

- Kundetilfredshed er helt afgørende for din virksomheds fremtid. Derfor skal du behandle dine kunders reklamationer som en gave, lyder det fra Syddansk Logistik Forum.

- Kundetilfredshed er helt afgørende for din virksomheds fremtid. Derfor skal du behandle dine kunders reklamationer som en gave, lyder det fra Syddansk Logistik Forum.



Baggrund for foreningens melding er, at ”ca. 95 procent af de virksomheder der klager forbliver kunde, men kun hvis de får en ordentlig behandling og et tilfredsstillende svar”.

- Derfor er det super nødvendigt, at I behandler Jeres kunders reklamationer og klager, så de ikke smutter. Har kunden - bare en gang - oplevet en dårlig behandling af sin reklamation eller klage, klager kunden måske ikke næste gang. De forsvinder bare, lyder det videre fra Syddansk Logistik Forum.

Kursus 21. januar

Derfor gentager foreningen nu kurset En reklamation er en Gave, der gennemgår værktøjer til fornuftig klage-reklamationsbehandling, hvor kundeklager ikke bliver tids- og pengerøvere i form af daglig brandslukning.

Kurset foregår tirsdag 21. januar kl. 9 – 12.30 på Best Western Hotel, Vestre Ringvej 96, Fredericia, inkl. frokost.

Underviser er Finn Ganslev, der i sit eget firma FIGA CONSULT kører mange salgs- og marketingkurser inden for transport- og servicebranchen.

Kursusgebyr for medlemmer: 640 kr. plus moms. Ved mere end to deltagere fra samme firma ydes kollegarabat på 20 procent.

Kursusgebyr for ikke-medlemmer: 980 kr. plus moms, også med samme kollegarabat.

Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.078