TNT Express opruster digitalt
Forbedret udgave af onlineværktøjet myTNT gør det nemmere at handle med TNT Express, mens ny e-betalingsportal letter betaling og fakturaadministration for små virksomheder og selvstændige.
TNT Express udbygger de digitale muligheder for at booke, administrere og håndtere forsendelser med TNTs globale vej- og flynetværk.
Med en ny version af det populære onlineværktøj myTNT bliver navigationen mellem TNTs produkter, Track and Trace, betalings- og forsendelseshistorik samt kundeservice mere intuitiv og brugervenlig.
- Opdateringen af vores online shipping tool letter hverdagen for kunderne. I ét samlet interface får de f.eks. nu med det samme et klart og overskueligt overblik over vores produkter, transittider og priser. Det gør det let at matche konkret transportbehov med leveringstider og pris, siger Susanne Vatta, adm. direktør i TNT Express Danmark.
I dag anvender flere end 175.000 kunder i 50 lande myTNT. Hver uge håndterer systemet i gennemsnit 200.000 forsendelser.
Mindre papirforbrugSideløbende med lanceringen af myTNT har TNT også godt nyt til landets mange små virksomheder og selvstændige. Via en ny e-betalingsløsning kan de nemlig nu klare betalinger direkte fra TNT Express danske website.
- e-betalingen giver ikke alene mulighed for nem og sikker onlinebetaling. Den samler også kundernes fakturahistorik 26 uger tilbage med et direkte indblik til deres konto i vores SAP-system, tilføjer Susanne Vatta.
Samtidig bliver det nu muligt at kontakte TNT om konkrete spørgsmål til fakturaer direkte, blot ved at klikke på den pågældende faktura i systemet. Det gør det hurtigt at få svar på eventuelle spørgsmål.
Den nye e-betaling reducerer også behovet for printe og sende papirfakturaer. På den måde møder løsningen ønsket i mange mindre virksomheder og hos selvstændige om et papirløst og fleksibelt bogholderi.