Ny App fra SAWO
SAWO lancerer nu en ny App til de kunder, der kører rundt ude på vejene og får brug for akut hjælp.
- Vi er overbeviste om, at en meget stor gruppe af vores kunder og chauffører i dag har smartphones og bruger dem i stor stil. Hvorfor så ikke gøre det nemt for dem, når de har brug for at komme i kontakt med os, udtaler adm. direktør Michael Lassen Schmidt.
Den nye App er dermed adgang til – forhåbentlig - hurtig hjælp, når eksempelvis en hydraulikslange springer eller et andet akut problem opstår ude på vejene.
- Kunden skal blot finde app’en på telefonen og trykke på telefonrøret. Så sørger telefonens GPS for at registrere, hvilken SAWO afdeling der ligger nærmest og ringer op, uden man selv skal bruge tid på at finde ud af, hvilken afdeling man er tæt på og afdelingens nummer. Nemmere kan det ikke blive, tilføjer pointerer Michael Lassen Schmidt.
På sigt skal app’en udvikles med flere funktioner. Som eksempelvis adgang til kundeside med login, hvor man kan følge med i diverse serviceoplysninger vedrørende ens materiel og andre kundevenlige løsninger, oplyser Michael Lassen Schmidt.