Markedsføring efter messen
Skal du følge op på dine messeaktiviteter? Foråret byder på en lang række muligheder for at markedsføre sig i Dansk Transport Forlags medier - på tryk, i nyhedsbreve og på nettet.
I Danmarks Transport-Tidende nr. 9, der har deadline 22. april, er der fokus på special-og projekttransport, kraner og læssegrej, farligt gods samt sikkerhed.
I Danmarks Transport-Tidende nr. 10 sætter vi fokus på Nordjylland og Skandinavien. Der er deadline 6. maj.
Første Trans Inform efter messen har deadline i denne uge. I nr. 4 har vi som altid masser af lastbilstof og derudover sætter vi fokus på special-og projekttransport, kraner og læssegrej, farligt gods samt sikkerhed.
I Trans Inform nr. 5, der har deadline 13. maj, sætter vi særligt fokus på trailere, påhængsvogne, opbygning, karosseri - blandt andet inden for bygge- og anlæg.
Ring til Anne Gall Seward eller Trine Philipsen for et godt tilbud i forårets udgivelser - ring på 7010 0506 eller mail til annoncer@transinform.com