23948sdkhjf

Smugkig lokkede mange deltagere til

Paparazzikampagnen, Volvo Trucks’ forpremiere på fremvisningen af den nye Volvo FM, lokkede skarpsynede fotografer i mere end 18 europæiske lande til at deltage i konkurrencen om det bedste billede af den nye Volvo FM.

Paparazzikampagnen, Volvo Trucks’ forpremiere på fremvisningen af den nye Volvo FM, lokkede skarpsynede fotografer i mere end 18 europæiske lande til at deltage i konkurrencen om det bedste billede af den nye Volvo FM.



Den 4. marts rullede to umaskerede Volvo FM ud på en omfattende tur gennem 18 europæiske lande. Volvo Trucks opfordrede alle, som langs ruten fik øje på den nye Volvo FM til at lægge deres billeder på www.volvotrucks.com/paparazzi siden – og udloddede flotte præmier til de bedste ”paparazzier”.

- Konkurrencen var en rigtig god måde at vise lastvognen til så mange som muligt i løbet af to uger. I alt har mere end 470.000 personer fulgt konkurrencen på internettet, fortæller Jeff Bird, direktør for pressetestkørsler hos Volvo Trucks og projektleder for konkurrencen.

Det allerførste billede samt det bedste billede fra hvert af de 18 lande bliver belønnet med en rejse til Göteborg, hvor vinderne får mulighed for at prøvekøre den nye Volvo FM.

Den danske vinder blev Brian Rasmussen, der arbejder ved Vognmandsfirmaet M. Larsen i Brøndby.

Alle billeder, som har vundet præmier, kan ses på www.volvotrucks.com/paparazzi

Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.266