23948sdkhjf

easyJet klager

Det britiske lavprisselskab er easyJet er generelt glad for at bruge Københavns Lufthavns særlige lavprisfinger, CPH GO, som selskabets orange og hvide Airbus-fly fra åbningen i oktober 2010 og frem til for få uger siden var alene om at parkere foran.

Det britiske lavprisselskab er easyJet er generelt glad for at bruge Københavns Lufthavns særlige lavprisfinger, CPH GO, som selskabets orange og hvide Airbus-fly fra åbningen i oktober 2010 og frem til for få uger siden var alene om at parkere foran.



Det er muligt at lave en hurtig aflæsning og pålæsning af passagerer til og fra de fly, som betjener easyJets snart 12 ruter til og fra København.

Men omkostningerne ved at benytte CPH GO er ikke noget, der fremkalder jubel hos easyJet.

- Den reelle forskel i omkostningerne mellem at benytte CPH GO og den almindelige del af lufthavnen er mindre end vi troede, før vi startede med at benytte CPH GO, fortæller easyJets nye danske landechef, Javier Gandara, til check-in.dk.

Og easyJet vil ikke betale for services, de ikke benytter.

- Det er kun marginalt billigere at benytte GO. Og prisforskellen burde naturligvis være højere, da vi ikke får den samme service, som de øvrige selskaber, påpeger Javier Gandara.

Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.093