23948sdkhjf

Kundeservicemedarbejder nu på landevejen

Jan Ahrensbach har ønsket at udfordre sig selv, og det er Bevolas holdning at støtte vores medarbejders ønsker om personlig – og faglig udvikling, når mulighederne og evnerne er tilstede.

Jan Ahrensbach har ønsket at udfordre sig selv, og det er Bevolas holdning at støtte vores medarbejders ønsker om personlig – og faglig udvikling, når mulighederne og evnerne er tilstede.



Jan har længe gået med et ønske om, at prøve kræfter med den direkte kundekontakt i marken. Da Bevola har en hel klar fornemmelse for, at markedet inden længe vil begynde at bevæge sig i en positiv retning – baseret på regeringens vækstpakke, og behovet for udskiftning af det kørende materiel – så har det skabt et krav om mere kontakt til vores mange gode kunder.

Han startede i Bevolas produktion i september 2006, blev overflyttet til Bevolas kundeservice i februar 2007 og har derfor været en del af Bevola i snart 7 år. Så Jan er en erfaren Bevola-medarbejder, der igennem sine ansvarsområder har hjulpet kunderne med at finde gode løsninger gennem en tæt dialog. I sin karriere i kundeservice har Jan løbende været hos kunderne.

Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.062