23948sdkhjf

PNO satser på rullende serviceværksteder

Trailerudlejningskoncernen satser nu også på avanceret teknisk hjælp ude på de sveske veje.

Trailerudlejningskoncernen satser nu også på avanceret teknisk hjælp ude på de sveske veje.



Tre rullende værksteder i form af servicevogne med den sidste nye teknologi om bord, er klar til køre ud døgnet rundt.

- Vi kan tilbyde service, også på vejen og midt om natten, hvis det er nødvendig, siger Martin Nielsen, der er teknisk chef hos PNO Sverige AB.

Tid er penge. Sker der et uheld er alfa og omega for kunden at få traileren til at rulle igen, så hurtigt som muligt.

Det ved man hos PNO, derfor tilbyder man nu kunderne at de kan undgå at skulle tage til et serviceværksted, og på den måde spare både tid og penge. Med egne servicevogne kan PNO agere hurtigt, med værkstedets muligheder, direkte der hvor problemet er opstået.

- Servicevognen giver tryghed på mere end en måde. Vore kunder ved hvad de får når de ringer efter servicevognen og det går hurtigt. Den kan køre direkte, siger Martin Nielsen.

Gennem det nye tiltag med de nye servicevogne kan såvel udlejer som kunde undgå at der behøver at blive indblandet flere leverandører, for at få en strejkende trailer i køreklar stand.

- Nu har vi alt under et tag - vi tilbyder fullservice, siger adm. direktør hos PNO Sverige AB, Jacob Lee Örnstrand til TTN.

Servicevognene kører ud fra serviceværkstederne i Helsingborg, Jönköping og Göteborg. De mobile værksteder håndterer de fleste tekniske problemer og tilbyder også reservedels håndtering og dækservice, alt komplet i en servicevogn.

Samtidig med at servicevognene er begyndt at rulle ud på vejene, har de stationære PNO-serviceværksteder udvidet åbningstiden - fire dage om ugen er der åbent helt frem til kl. 21.

Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.063