23948sdkhjf

Adgang til det polske vækstmarked

- Et af de hurtigst voksende markeder i Europa med knap 40 mio. købedygtige forbrugere med nogle af de laveste produktionsomkostninger i Europa.

- Et af de hurtigst voksende markeder i Europa med knap 40 mio. købedygtige forbrugere med nogle af de laveste produktionsomkostninger i Europa.



Stadig flere danske virksomheder er blevet opmærksomme på forretningsmulighederne i Polen, men der er potentiale til meget mere. Den danske samhandel med Polen er langt større end samhandlen med Kina.

Den 7. februar indbyder Institut for Fremtidsforskning, Polsk-Dansk Handelskammer og Erhvervsrådet Herning & Ikast-Brande i samarbejde med en række andre organisationer til seminar i Herning med fokus på forretningsmulighederne i Polen.

Seminaret giver et grundigt indblik i forretningsmulighederne, hvordan man kommer i gang, støtte og rådgivning, erfaringer fra andre danske virksomheder samt mulighed for deltagelse i individuelle b2b-møder med polske og danske virksomheder.

Polen er blandt de meget få europæiske lande der, trods krisen, har oplevet økonomisk vækst de seneste år. Polen er ikke kun interessant for produktionsvirksomheder - polakkerne efterspørger mange danske produkter, og med en befolkning på næsten 40 mio. købedygtige forbrugere er der et meget stort potentiale for salg af produkter meget tæt på Danmark. Særligt det nordvestlige Polen, med hovedbyen Szczecin er blevet mange danske virksomheders foretrukne adgang til det polske vækstmarked.

Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.047