23948sdkhjf

TIP og ANCO har øget samarbejdet

TIP og ANCO indgik per 1.7.2012 et samarbejde om, at TIP står for alt servicering , syn, dæk og reparation på ANCO’s samlede flåde af chassiser og lad i en længere periode.

TIP og ANCO indgik per 1.7.2012 et samarbejde om, at TIP står for alt servicering , syn, dæk og reparation på ANCO’s samlede flåde af chassiser og lad i en længere periode.



TIP og ANCO’s samarbejde har hidtil omfattet kort- og langtidsleje af chassiser, og løbende service- og reparationsarbejde på ANCO’s chassiser og lad på TIP’s værksteder, men begge parter er meget tilfredse med at have øget samarbejdet betydeligt og indgået en fast FleetCare aftale og værkstedsaftale.

For ANCO har beliggenheden af TIP’s værksteder i Danmark, i Aarhus, Taulov, Padborg og Taastrup, og også i Tyskland og Sverige haft afgørende betydning, sammen med den meget fleksible åbningstid på TIP’s værksteder.

Det har også været vigtigt, at TIP har egne servicevogne, break-down service og et stort netværk, som gør det muligt at få hjælp i hele Europa og hurtigt få udstyret tilbage på vejen igen. ANCO har ved samarbejdet også fået adgang til TIP’s online platform ’myIntelligence’, hvor operationen hos ANCO til enhver tid kan få adgang til syn- og serviceoversigter og andre data, der styrker flådestyringen.

- TIP blev et naturligt valg for os, da vi i samarbejde løbende kan måle på vigtige faktorer i vores chassispark, som kan understøtte vores ambitiøse miljøstrategi. Måling og viden om KPI tal omkring dæk, nedbrud og skadestyper har været vigtige i vores overvejelser omkring valg af leverandør, siger COO Mogens Røigaard fra Anco.

TIP har gennem de senere år haft stort fokus på at udvikle et services koncept, som blandt andet omfatter FleetCare- og værkstedsaftaler med kunder.

- Vi er meget stolte over, at ANCO har været så tilfredse med vores værksteder og services, at vi har kunnet lave en fast samarbejdsaftale, som omfatter hele ANCO’s flåde. Vi har mulighed for at tilbyde alle kunder en FleetCare aftale, hvor vi overtager serviceringen af kundens trailere mod et fast månedligt beløb, eller en Pay-Go aftale, hvor kunden afregnes fra gang til gang, når de benytter vores værksteder, fortæller Key Account Manager hos TIP Morten Hakmann.

Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.069