MAN præsenterer styrket salgsorganisation i Danmark
Som et led i MANs salgsstrategi på det danske marked, har lastvognsimportøren styrket sin salgsorganisation i løbet af 2012.
Frank Nielsen
, 40, har tidligere på året overtaget funktionen som national salgschef, og har dermed det overordnede ansvar for MANs samlede salgsaktiviteter i Danmark. Frank Nielsen har en mangeårig erfaring fra lastbilbranchen og har i de seneste år haft en ledende stilling i MANs salgsafdeling. Frank har sideløbende med karrieren hos MAN, taget en lederuddannelse hos MAN Acadamy, som er navnet på MANs internationale lederudviklingsprogram.
Nicolai Sperling, 43, skal - ved siden af jobbet som Key Account Manager, med kontakt til landets absolut største lastbilkunder - ligeledes varetage opgaven som salgsleder for Region øst, hvilket primært vil sige København og Nordsjælland.
Nicolai har ligeledes gennemført MANs lederuddannelse.
Peter Lyhr Sørensen, 32, er udnævnt til regional salgschef med ansvaret for salget i region Syd- og Sønderjylland. Ved siden af salgsansvaret, fortsætter Peter med at betjene egne kunder i Kolding området.
Søren Dünweber, 39, blev i sommers ansat som salgskonsulent hos MAN i Padborg. Søren har mange års erfaring fra opbyggerbranchen og kommer til MAN fra SAWO A/S.
Jørgen Andersen, 48, er netop tiltrådt som Key Account Manager, med fokus på salg af lastbiler til større kunder i Jylland. Jørgen har sin base hos MAN i Esbjerg. Jørgen har en lang erfaring af både salg og service af lastbiler og har igennem de seneste år været salgskonsulent for Mercedes.