23948sdkhjf

Når e-pakken mon frem

Når der handles sent på nettet tror forbrugerne ikke på, at pakkerne når frem i tide til jul.

Når der handles sent på nettet tror forbrugerne ikke på, at pakkerne når frem i tide til jul.



Eptica har foretaget undersøgelsen ”The Christmas 2011 Retail Experience Study” op til julen. Her siger 46 procent af deltagerne, at de forventer at handle julegaver over nettet. Til gengæld forventer hver fjerde, at pakken kommer for sent, mens 67 procent ikke stoler på, at netbutikkerne leverer til tiden.

- Forbrugerne stoler tilsyneladende på, at julemanden leverer til tide – men ikke netbutikkerne, lyder det fra Dee Roche, marketingdirektør for Eptica. Netbutikkerne skal være bedre til at oplyse deres kunder om leveringstiderne op til jul.

Britiske forbrugere forventes at bruge 13,5 milliarder pund på nettet op til jul – i Danmark har der været tal fremme omkring 4-5 milliarder kroner.

Var der nogen der sagde, at det måske blot er et spørgsmål om at handle i tide?

Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.062