UPS giver flere kunder mobil adgang
UPS’ kunder lige fra Østrig til Australien får nu mobil adgang til at spore pakker.
Desuden kan de udregne forsendelsespriser og finde det nærmeste UPS-kontor takket være en udvidelse af firmaets mobile hjemmeside, m.ups.com, der nu gør servicen tilgængelig for yderligere 35 lande og territorier.
- Tilgængelighed er vitalt for kunderne, og vores mobile tjenester udvider UPS’ evne til at imødekomme behovene hos kunder på farten og forbrugere, der har brug øjeblikkelig adgang”, siger Jordan Colletta, vice president for customer technology marketing hos UPS.
- Med denne udvidelse bliver den mobile hjemmeside tilgængelig i mere end 40 lande og regioner.
Når mobile brugere logger ind med et Min UPS-ID, bliver den gemte sporingsinformation automatisk opdateret, så man får overblik over sporingen af forsendelsen. UPS’ sporingsnumre kan desuden tildeles kaldenavne, så de er nemme at finde.
Servicen var tidligere tilgængelig for kunder i USA, Tyskland, Storbritannien, Frankrig, Italien og Canada.
Den mobile hjemmeside er nu tilgængelig for kunder i Syd- og Mellemamerika (Brasilien, Puerto Rico og Mexico), Asien (Kina, Indien, Sydkorea, Hong Kong, Singapore, Japan, Taiwan, Australien, Malaysia, Thailand, Filippinerne og New Zealand) Europa (Spanien, Holland, Polen, Belgien, Schweiz, Østrig, Irland, Portugal, Sverige, Finland, Danmark, Norge, Tyrkiet, Rumænien, Grækenland, Luxembourg, Tjekkiet og Ungarn) samt Sydafrika.