Deadline nærmer sig
I forbindelse med Transport 2011 ved MCH Messecenter Herning 6.-9. april 2011, bliver der helt nye muligheder for markedsføring: dels i form af en aktuel messeavis, der udkommer på alle messens fire dage, dels i en fælles optakts-avis.
Bag de to nye tiltag står Transportmagasinet og Danmarks Transport-Tidende/Trans Inform
Den nye fælles messe-optaktsavis udkommer således sammen med Transportmagasinet og Danmarks Transport-Tidende i ugerne op til messen og når ud til mere end 40.000 læsere – foruden de to blades abonnenter udsendes optaksavisen til mere end 1000 MCH-kunder.
Der er snart deadline til optaktsavisen for både annoncer og PR-materiale, så hvis du skal nå at være med i den officielle messeavis, kan du allerede nu kontakte os.
Foruden optaktsavisen udgiver de to partnerne for første gang en AKTUel messeavis, som på alle fire messedage leverer dugfriske nyheder på tryk til tusinder af besøgende og udstillere.
Artiklerne skrives af de to blades journalister i løbet af messedagen og trykkes i Skive, for derefter at blive kørt til Herning, hvor de dugfriske aviser så er klare ved indgangene og på standene, når de besøgende strømmer ind om morgenen. De aktuelle messeaviser får et samlet oplag på omkring 20.000 på de fire messedage.
Hvis du skal være med i enten messeoptaktsavisen eller de aktuelle messeaviser på Transport 2011 i Herning, så ring allerede nu til din annoncekonsulent eller tjek mulighederne her:
http://www.transporttidende.com/images/uploads/Messe-markedsfoering.pdf
Spørg efter Anne Seward eller Trine Philipsen på 7010 0506 eller mail til annoncer@transporttidende.com