23948sdkhjf

Nye muligheder ved Transport 2011

Er du klar til din messe-markedsføring? I forbindelse med Transport 2011 ved MCH Messecenter Herning 6.-9. april 2011, bliver der helt nye muligheder for markedsføring: dels i form af en aktuel messeavis, der udkommer på alle messens fire dage, dels i en fælles optakts-avis. Bag de to nye tiltag står Transportmagasinet og Danmarks Transport-Tidende/Trans Inform, som hver morgen på messen vil levere dugfriske nyheder på tryk til tusinder af besøgende og udstillere. Artiklerne skrives af de to blades journalister i løbet af messedagen og trykkes i Skive, for derefter at blive kørt til Herning, hvor de dugfriske aviser så er klare ved indgangene og på standene, når de besøgende strømmer ind om morgenen. De aktuelle messeaviser får et samlet oplag på omkring 20.000 på de fire messedage. Derudover udgiver de to medier som noget nyt også en fælles messe-optaktsavis, som udkommer sammen med Transportmagasinet og Danmarks Transport-Tidende og dermed når ud til mere end 40.000 læsere – foruden de to blades abonnenter udsendes optaksavisen til mere end 1000 MCH-kunder. Hvis du skal være med i enten messeoptaktsavisen eller de aktuelle messeaviser på Transport 2011 i Herning, så ring allerede nu til din annoncekonsulent. Tjek mulighederne her: http://www.transporttidende.com/images/uploads/Messe-markedsfoering.pdf Spørg efter Anne Seward eller Trine Philipsen på 7010 0506 eller mail til annoncer@transporttidende.com

Er du klar til din messe-markedsføring? I forbindelse med Transport 2011 ved MCH Messecenter Herning 6.-9. april 2011, bliver der helt nye muligheder for markedsføring: dels i form af en aktuel messeavis, der udkommer på alle messens fire dage, dels i en fælles optakts-avis.

Bag de to nye tiltag står Transportmagasinet og Danmarks Transport-Tidende/Trans Inform, som hver morgen på messen vil levere dugfriske nyheder på tryk til tusinder af besøgende og udstillere.

Artiklerne skrives af de to blades journalister i løbet af messedagen og trykkes i Skive, for derefter at blive kørt til Herning, hvor de dugfriske aviser så er klare ved indgangene og på standene, når de besøgende strømmer ind om morgenen.

De aktuelle messeaviser får et samlet oplag på omkring 20.000 på de fire messedage.

Derudover udgiver de to medier som noget nyt også en fælles messe-optaktsavis, som udkommer sammen med Transportmagasinet og Danmarks Transport-Tidende og dermed når ud til mere end 40.000 læsere – foruden de to blades abonnenter udsendes optaksavisen til mere end 1000 MCH-kunder.

Hvis du skal være med i enten messeoptaktsavisen eller de aktuelle messeaviser på Transport 2011 i Herning, så ring allerede nu til din annoncekonsulent.

Tjek mulighederne her:

http://www.transporttidende.com/images/uploads/Messe-markedsfoering.pdf

Spørg efter Anne Seward eller Trine Philipsen på 7010 0506 eller mail til annoncer@transporttidende.com

Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.047