TimoCom øger kundeservice
Ny service til TimoCom-brugere tilbydes nu i hele Europa.
Siden august har tyske kunder af fragt- og laderumsbørsen TC Truck&Cargo og licitationsplatformen TC eBid kunnet gøre brug af kundehotlinen "TimoCom Assist". Den er så populær, at TimoCom nu udvider ordningen.
Virksomheden beskæftiger mange internationale medarbejdere, hvoraf størstedelen selv kommer fra logistikbranchen og dermed har et stort branchekendskab. Denne specialviden stiller virksomheden nu gratis til rådighed for sine mere end 75.000 brugere.
Brugerne kan blandt andet få praktisk telefonservice TimoComs produkter, men også om f.eks. kørselsforbud i EU-landene, nyttige informationer og eksempelvis sikkerhedsråd.
- Uanset hvilke spørgsmål der stilles vedrørende transporterhvervet, så vil TimoComs specialister kunne besvare dem kompetent og hurtigt, siger lederen af TimoComs marketing, Christof Thesinga.
Timo Com Assist har åben alle hverdage fra 8-17.