DTL Region Syd vil markedsføre vognmænd
Vognmænd skal have bedre og flottere hjemmesider, hvis det står til DTL Region Syd.
Vognmænd og en indbydende hjemmeside for kunderne – ikke altid den mest hyppige cocktail. Men det vil DTL Region Syd gøre op med og derfor har konsulent Jens Ole Olesen fra DTL Region Syd lavet et hurtigt og billigt koncept med gode markedsføringsmuligheder over for kunderne.
- Mange vognmænd har hidtil ikke gjort meget ud af markedsføringsmaterialer over for kunder, fx en god hjemmeside, som man kan henvise en kunde til, eller som en mulig kunde selv går ind og finder for at finde ud af mere om vognmanden. Men nu har DTL Region Syd i samarbejde med en god leverandør, der kan tale vognmændenes sprog så at sige, fundet nogle nemme pakkeløsninger, der er meget velegnede til transportbranchen, siger Jens Ole Olesen.
Der har allerede været en række henvendelser fra vognmænd, og DTL Region Syd har også udarbejdet hjemmesider for DTL-lokalforeninger.
- Hjemmesiden kan udbygges efter behov. Man kan give meget information på den måde, og man kan fx vise billeder af sin vognpark. Pakkerne, vi tilbyder, er alt fra den lille model, hvor hjemmesiden nærmest fungerer som et visitkort til de lidt større modeller med mange muligheder,” siger Jens Ole Olsen.