23948sdkhjf

Chauffører med e-faktor

I tre dage har chauffører sunget og danset sig til en rolle i branchens reklamefilm.

I tre dage har chauffører sunget og danset sig til en rolle i branchens reklamefilm.



Castingen er del af den kampagne, som ITD/FDE over de næste tre år investerer 20 millioner kroner i og som bakkes op af store del af den danske transportbranche.

En vigtig brik i kampagnen er en reklamefilm, som skal sendes i løbet af foråret. Hundredvis af chauffører og medarbejdere i branchen har bakket op om kampagnen og 130 af dem har de seneste dage været til casting for at besætte rollerne i reklamefilmen.

Komponist og musiker Jesper Mechlenburg har lavet en rap/sang, som deltagerne har sunget både i kor og solo, for at finde de rigtige medvirkende.

- Men der er nu ikke noget X-faktor over det – der er ingen, der går gærdende hjem, forsikrer Jesper Mechlenburg, inden han varmer casting-deltagerne op med lidt rytmiske bevægelser og musik.

- Det har været superfedt at møde jer – i er hverdagens helte, som mange af os slet ikke er opmærksomme på er med til at sikre, at der er mad på hylderne og varme i husene, siger Jesper Mechlenburg, der efter tre dages casting hæfter sig ved deltagernes engagement og entusiasme.

Så selv om talentet eller charmen måske ikke rakte til filmen, så har chaufførerne i hvert fald vist e-faktor.

Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.063