Logitrans skifter image
Virksomheden producerer internt transportmateriel til mere end 35 lande verden over, har været inde i en rivende udvikling og vil nu styrke sin position som en af markedes stærkeste leverandører
- Vores fem kerneværdier - kvalitet, viden, fleksibilitet, logik og performance - skal kunne genkendes i alle vores aktiviteter - lige fra den måde vi kommunikerer på internt og eksternt til vores produktudvikling og valg af medarbejdere!, siger Henning Lyager, salgs- og marketingchef.
Som en del af processen indfører Logitrans et nyt logo og en helt ny hjemmeside
sammen med et helt ny design af virksomhedens profil.
- Vores nye logo tager sit udspring i samspillet mellem brugeren af vores produkter og vores produktudvikling - altså samspillet mellem menneske og produkt. Et samspil baseret på evig forandringsvillighed og fleksibilitet, som er altafgørende i dag, siger Henning Lyager, som samler virksomhedens værdier i ét begreb: ?Nul Bøvl?
Logitrans-produkterne forhandles i Danmark af NP Trucks med afdelinger i Horsens
og Roskilde
-----